w obronie szkolnego parkingu 
Rok szkolny rozpoczął się na dobre i nikt chyba już nie czuje, że zaledwie kilka tygodni temu wygrzewaliśmy się na słońcu i robiliśmy różne głupie rzeczy. Weszliśmy już w trans i żyjemy znów od weekendu do weekendu( przynajmniej w moim przypadku).

Ksiądz Robak jest chętny do zorganizowania kółka brydżowego, od razu wyjaśniam ta decyzja nie jest samoistna ani samowolna. To nasz trener brydżowy sam się przypomniał i nasz organizator nie mógł znaleźć racjonalnej wymówki na przełożenie rozpoczęcia zajęć na maj.

Już na rozpoczęciu roku szkolnego zostało nam ogłoszone, że szkoła dysponuje tablicą interaktywną, Mieści się ona w sali informatycznej( to ten biały kwadrat czy też prostokąt na ścianie). Niedowiarkowie dotykali tegoż fragmentu ściany, aby namacalnie sprawdzić istnienie owego cudu techniki. W szkole, obok pana Antoniego mieści się również ekran, prezentujący nam niezwykle cenne informacje i kompromitujące zdjęcia.

Co więcej, przy wejściu do szkoły na tablicy korkowej można zaobserwować ogłoszenie, stanowiące informacje, dotyczącą miejsca parkingu dla uczniów. Na załączonej mapce widnieje sformułowanie "Bulwar Obrońców Narwiku". Zestawiając to z faktem, iż w rzeczywistości Narwiku bronili Niemcy, warto podjąć refleksję nad ewentualnymi faszystowskimi poglądami naszych władz. Trzeba wspomnieć, że nazwa ta została rzeczywiście wprowadzona przez komunistów, co stanowiło przez pewien czas przyczynę szyderstw z głupoty i braku w wiedzy historycznej demokratycznie wybranej władzy ludowej. Zatem czy to nazewnictwo nie powinno odsyłać nas do komunistycznych zapędów osób kierujących owo ogłoszenie??? Dziś bulwar nosi nazwę Bohaterów Narwiku, co przynajmniej może stanowić wyraz patriotyzmu, nie to, co u nas w szkole.

P. S. Zgodnie z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 1997 r. Nr 78, poz. 483) w Art. 13 i 256 wyraźnie mówi, że propagowanie idei systemów totalitarnych podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Komentarz 
Nie można dodawać komentarzy do tego wpisu.